Informacja o nieczynnym urzędzie 26 listopada


Mieszkańcy Pyskowic powinni pamiętać, że 26 listopada kasa Urzędu Miejskiego będzie zamknięta. W tym dniu nie będzie możliwe dokonywanie wpłat bezpośrednio w urzędzie. Zachęca się do korzystania z alternatywnych metod płatności, które są dostępne w pobliskim banku.

W związku z zamknięciem kasy, mieszkańcy mogą dokonywać wpłat związanych z „miejskimi” opłatami w najbliższym oddziale banku PKO BP. Placówka ta znajduje się przy ul. Wojska Polskiego 12. Warto dodać, że płatności realizowane w tym banku będą wolne od prowizji, co jest korzystnym rozwiązaniem dla mieszkańców.

Oprócz możliwości dokonania płatności w placówce bankowej, mieszkańcy mają także opcję regulowania należności drogą elektroniczną. Wymaga to jednak skorzystania z odpowiednich rachunków bankowych, które są przypisane do danej kategorii opłaty. Pełna lista tych rachunków została udostępniona na stronie urzędu, co ułatwi mieszkańcom dokonanie wpłat zdalnie.

Urząd Miejski w Pyskowicach przeprasza mieszkańców za ewentualne niedogodności wynikające z nieczynnej kasy. Zachęca się do zaplanowania wpłat na inny termin lub skorzystania z dostępnych alternatyw.

Źródło: Urząd Miasta Pyskowice


Oceń: Informacja o nieczynnym urzędzie 26 listopada

Średnia ocena:4.93 Liczba ocen:17


Zobacz Także