UWAGA! Dołącz do nowej grupy Pyskowice - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Nowa kampania „Mistrzu, zwolnij” – PZU i Policja apelują o bezpieczeństwo na drogach

Ilona Pacer

Ilona Pacer


Rusza ogólnopolska kampania „Mistrzu, zwolnij”, zainicjowana przez PZU we współpracy z Policją. Jej celem jest zwiększenie świadomości kierowców na temat konsekwencji nadmiernej prędkości oraz promowanie kultury odpowiedzialności na drogach. Kampania ma na celu zmniejszenie liczby wypadków oraz poprawę bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W programie przewidziano szeroką akcję edukacyjną oraz dystrybucję materiałów informacyjnych.

Nowa kampania jest kontynuacją wcześniejsze akcji „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”, która odnosiła się do problemu nadmiernej prędkości i jej niebezpiecznych skutków. W ostatnich latach dane mówiące o liczbie wypadków drogowych i ofiar śmiertelnych w Polsce nie są optymistyczne. Jak wynika z statystyk, w 2024 roku zgłoszono ponad 21 000 wypadków, które były źródłem niemal 1 900 ofiar. Te liczby pokazują, jak istotne stają się tego typu działania prewencyjne.

Kampania „Mistrzu, zwolnij” będzie obejmować różnorodne działania, w tym emisję spotów telewizyjnych oraz dystrybucję miliona naklejek na samochody, które będą wręczane przez funkcjonariuszy Policji podczas kontroli drogowych. Dodatkowo, PZU planuje działania aktywizujące, zaznaczając jak ważna jest kultura ostrożnej jazdy oraz szacunku wobec innych uczestników ruchu. W Warszawie będzie można zobaczyć safety car, który będzie jeździł z dozwoloną prędkością, przypominając kierowcom o przestrzeganiu przepisów.

Akcja rusza 2 września i potrwa przez cały miesiąc, z zamiarem zmiany postaw społecznych oraz realnego wpływu na bezpieczeństwo na polskich drogach. Oprócz wspomnianych działań, kampania przewiduje także spotkania i konkursy, które mają na celu aktywowanie kierowców do podejmowania świadomych wyborów w trakcie podróży. PZU i Policja razem zachęcają do refleksji nad swoją jazdą oraz dbałość o wspólne bezpieczeństwo na drogach.

Źródło: Policja Gliwice


Oceń: Nowa kampania „Mistrzu, zwolnij” – PZU i Policja apelują o bezpieczeństwo na drogach

Średnia ocena:4.81 Liczba ocen:10


Zobacz Także